Direktlänk till inlägg 2 januari 2021

Presentation, vem är jag?

Av Melissa Väänänen - 2 januari 2021 02:59


Hej på er!
Jag är en 16 år ung kvinna. Jag lever tillsammans med min kille sen tre år, har en varm kärlek för skriande, och att bygga byggsatser i Lego. Jag älskar musig, vilket fick mig att debutera som artist för två månader, snart tre månader sen.
I den här bloggen kommer jag att blanda glatt med ledset, sprudlande med deprimerat, vardagen från sin ärligaste sida med andra ord. Jag skriver för att rensa tankarna, men också för att delge världen vad som borde berättas.
Hoppas du läser mina inlägg. Hoppas att de är intressanta och att du känner att du vill följa mig i mitt liv, upp som ner.
Kram Lissa

 
 
Göran

Göran

2 januari 2021 20:02

Gammal bloggare ramlade in med slumpen och hälsar dig välkommen hit! Skriv bara! Skriv precis det som faller dig in och bry dig inte om vad någon annan eventuellt tycker om det. Din blogg - du bestämmer!
Själv fyller jag snart elva år som bloggare. (Som människa är jag mkt, mkt äldre än så...). Välkommen o hoppas du ska trivas här!

http://singelfarsan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melissa Väänänen - 6 januari 2021 15:31

Om jag fick frågan vad som gör mig mest lycklig, så skulle svaret vara självklart. Att bli älskad, att få älska, att ha någon är det bästa jag vet. Jag hade turen att träffa någon som bryr sig, tänker på andra än sig själv oftare än han borde, och ä...

Av Melissa Väänänen - 2 januari 2021 23:29

Idag insåg jag hur värdefullt livet är, tack vare min älskade pojkvän. Man kan inte bara se negativt på det som möter en, man måste också våga vara glad och positiv, trots pandemi och sånt. Om din hjärna vill vara lycklig, så låt dig bli lycklig. Ing...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2021
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards